ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΑ ΝΕΑ

Η ανασυγκρότηση του βιώσιμου τουρισμού ξεκινά με τοπικά τρόφιμα και ποτά

Επιχειρήσεις, προορισμοί και οργανισμοί σε όλο τον κόσμο προσπαθούν να βρουν το επόμενο βήμα τους για να φέρουν πίσω τις επιχειρήσεις και να κάνουν τους ανθρώπους να ξοδεύουν ξανά. Και στην πραγματικότητα, καθοδηγούμε τη δική μας κοινότητα τώρα για να σχεδιάσουμε το μέλλον, να καινοτομήσουμε όπως απαιτείται και να προετοιμαστούμε για την επανέναρξη των ταξιδιών και του τουρισμού. Τώρα δεν είναι η ώρα να καθίσετε και να περιμένετε.

Έξυπνοι προορισμοί σε όλο τον κόσμο γνωρίζουν ήδη ότι τα τρόφιμα και τα ποτά αποτελούν το θεμέλιο του μάρκετινγκ προορισμού για τον απλό λόγο ότι το 100% των ταξιδιωτών τρώνε και πίνουν. Οι επισκέπτες μπορούν να επιστρέψουν στην πατρίδα τους με αναμνήσεις από αλυσίδες χάμπουργκερ και αλυσίδα καφέ, ή μπορούν να επιστρέψουν στην πατρίδα τους ως οπαδοί θαυμαστές, πρόθυμοι να μοιραστούν φωτογραφίες, βίντεο και ιστορίες εμπειριών φαγητού και ποτού που ανακάλυψαν ενώ ταξιδεύουν.

Οι τουριστικοί πίνακες καλούνται να λάβουν υπόψη την προσοχή που δίνουν στον μαγειρικό τουρισμό, καθώς σχεδιάζουν τώρα πώς να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να επιστρέψουν μετά τη λήξη της πανδημίας. Η λύση δεν είναι τόσο απλή όσο η συναρπαστική εικόνα των τροφίμων και ποτών μπροστά και στο κέντρο στις εκστρατείες μάρκετινγκ καταναλωτών. Γρήγορα προχωρήστε σε λίγους μήνες από τώρα, όταν ξεκινούν τα ταξίδια και κάθε προορισμός στον κόσμο εμπορεύεται την υπαίθρια αναψυχή, διασκέδαση, ψώνια, χώρους συναντήσεων και αξιοθέατα. Με τόσες πολλές φωνές προορισμού να μιλούν ταυτόχρονα, τα μηνύματά σας διατρέχουν τον κίνδυνο να χαθούν στη θάλασσα της ομοιότητας.

Για να περιπλέξουμε περαιτέρω τα πράγματα, μια νέα πρόκληση που εντοπίσαμε στο 2020 Food Travel Monitor είναι το γεγονός ότι οι επισκέπτες δεν ανταποκρίνονται πλέον σε «τοπικά» και «αυθεντικά» ως λέξεις που υποκινούν τους καταναλωτές να δράσουν. Οι ταξιδιώτες περιμένουν τώρα όλα τα φαγητά και τα ποτά σε έναν προορισμό να είναι τοπικά και αυθεντικά. Με άλλα λόγια, αυτές οι λέξεις δεν είναι πλέον το USP σας.

Σε τι μπορούν να επικεντρωθούν οι προορισμοί για να ακούσουν τα μηνύματά τους σε αυτήν τη θάλασσα ομοιότητας; Αυτό που πρέπει να ρωτήσετε είναι, πώς προωθείτε τοπικά και αυθεντικά χωρίς να χρησιμοποιείτε τις λέξεις «τοπικό» και «αυθεντικό»; Η απάντηση είναι να ονομάσουμε τα προϊόντα τροφής ή ποτού και να χαρακτηρίσουν τα άτομα που τα κατασκευάζουν.

Στις 23 Απριλίου, διάβασα μια ανάρτηση στο Facebook για το Focaccia di San Giorgio, ένα πιάτο που είναι μοναδικό στην περιοχή της Λιγουρίας της Ιταλίας. Το πιάτο δημιουργήθηκε στη μνήμη της Ημέρας της Σημαίας της Γένοβας και του San Giorgio, η οποία είναι στις 23 Απριλίου. Μετά την ανάγνωση, έμαθα ότι η Γένοβα θεωρεί τον εαυτό της την πρωτεύουσα του κόσμου, για να μην αναφέρουμε μερικά από τα καλύτερα πέστο του κόσμου προέρχονται από περιοχή επίσης. Τώρα, έχω 3 υπέροχους λόγους να ταξιδέψω σε αυτήν την περιοχή. Οι λάτρεις των τροφίμων μπορούν να πάρουν focaccia και πέστο οπουδήποτε στον κόσμο, αλλά θα δοκιμάσουν το ίδιο με αυτό που απολάμβαναν στη Γένοβα; Πιθανώς όχι – δεν το κάνουν ποτέ – επειδή η γεύση του τόπου – το terroir – τα πάντα σχετικά με την τοποθεσία της Γένοβας – δεν μπορεί να αναπαραχθεί εκτός της Γένοβας. Με άλλα λόγια, οι άνθρωποι πρέπει να ταξιδέψουν εκεί για να πάρουν το πραγματικό πράγμα. Πιθανότατα αντιμετωπίσατε αυτό το φαινόμενο μόνοι σας φέρνοντας ένα μπουκάλι κάτι από ένα πρόσφατο ταξίδι.

Στην περίπτωση της Λιγουρίας, η περιοχή έχει ένα εντελώς μοναδικό προϊόν που θα ήταν δύσκολο να αναπαραχθεί αλλού. Οι πιθανοί επισκέπτες καταλαβαίνουν ότι πρέπει να ταξιδέψουν στη Λιγουρία για να βρουν «το πραγματικό πράγμα».

Το επόμενο βήμα στην καμπάνια μάρκετινγκ θα ήταν να εμφανιστεί ένας από τους αρτοποιούς που κάνει αυτό το focaccia. Ας τον ονομάσουμε Μάρκο. Οι πιθανοί επισκέπτες θέλουν να δουν τον Μάρκο και να ρίξουν μια ματιά στην ιστορία του, η οποία θα πρέπει να είναι αρκετά υποβλητική για να δελεάσει τους ανθρώπους να κάνουν κράτηση για τα ταξίδια τους. Θέλουν να δουν πώς φτιάχνει την εστίασή του. Θέλουν να μάθουν για αυτόν και την οικογένειά του. Και το πιο σημαντικό, θέλουν να δοκιμάσουν το πραγματικό πράγμα στο αρτοποιείο του.

Η συνάντηση με τον Marco και η ματιά στο διάσημο Focaccia di San Giorgio είναι μόνο ένα άκρο μιας στρατηγικής προσέγγισης πολλαπλών επιπέδων που πρέπει να δουλεύουν οι προορισμοί αυτή τη στιγμή.

Πολλοί προορισμοί σε όλο τον κόσμο θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα μοναδικά και αξέχαστα προϊόντα και ποτά και εμπειρίες τους για να προσελκύσουν τους επισκέπτες. Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε τα μοναδικά προϊόντα και τις εμπειρίες τροφίμων και ποτών της περιοχής σας για να κάνετε ακριβώς αυτό;

Συντάχθηκε από τον Erik Wolf. Ο Erik είναι ο ιδρυτής της βιομηχανίας εμπορίου ταξιδιωτικών ταξιδιών και εκτελεστικός διευθυντής του World Food Travel Association, η κορυφαία αρχή στον κόσμο στον τουρισμό τροφίμων και ποτών. Είναι ο εκδότης του Have Fork Will Travel , συγγραφέας του Culinary Tourism: The Hidden Harvest, και είναι επίσης ένας ιδιαίτερα δημοφιλής ομιλητής σε όλο τον κόσμο για τον τουρισμό γαστρονομίας. Έχει εμφανιστεί στους The New York Times, το Newsweek και το Forbes, και στο CNN, το Sky TV, το BBC, την Australian Broadcasting Corporation, το PeterGreenberg.com και άλλα κορυφαία μέσα ενημέρωσης.

Πηγή: worldfoodtravel.org
Φωτογραφία: Country Hotel Velani

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.